O emocjach w marketingu

Na zaproszenie Ludmiły Frydrych z Platformy Starrtowej Unicorn Hub, przygotowałem i wygłosiłem prezentację "Daj się ponieść: o emocjach w Twoim marketingu". Słuchaczami byli założyciele i przedstawiciele polskich technologicznych startupów. Moja marketingowa prezentacja była częścią wydarzenia "Roadmap Execution", organizowanego w Krakowskim Parku Technologicznym.

Kiedy warto robić PR z pomagania Ukrainie?

Z wiadomych przyczyn w komunikatach PR najwięcej jest teraz wzmianek o zaangażowaniu na rzecz wspierania Ukrainy. Czy etyczne jest chwalenie się takim wsparciem? Kiedy wolno, a kiedy lepiej milczeć odnośnie swojej pomocy dla kraju ogarniętego wojną? Temu tematowi, tym razem nie z obszaru content marketing, a z obszaru PR, poświęcony jest mój najnowszy tekst.

Czy Twój content marketing jest perfekcyjny?

Trudne pytanie, a jeszcze trudniej jest dojść do etapu, na którym będzie można stwierdzić, że faktycznie tworzy się perfekcyjne treści. Aby uprościć Ci ten proces, przygotowałem zestaw krótkich praktycznych porad. Dzięki nim praca przy content marketingu stanie się łatwiejsza i bardziej satysfakcjonująca. Przeczytaj tekst tutaj.

Dbasz o swój content marketing?

Bo ja dbam o swój. Dlatego na moim blogu znajdziesz tekst dotyczący dwóch ważniejszych trendów, jakie powinny mieć wpływ na tworzone treści. Zachęcam do lektury - a także do współpracy. z Przyjemnością zadbam także o Twój content marketing. Artykuł znajdziesz tutaj.

Pierwszy maraton w 2022

Mazovia MTB Zimą - to pierwsze sportowe wydarzenie w 2022 roku, za którego odpowiadałem marketingowo. Dbałem o obecność zawodów w mediach społecznościowych, zachęcałem ludzi do zapisów, przygotowałem zapowiedzi oraz relacje. Wszystko wyszło na plus (szczególnie cieszy wysoka frekwencja, która pokazuje, że marketingowe działania trafiły do ludzi), co pozytywnie rokuje na cały sportowy sezon.

Content marketing to eksperckość i wartości

O czym należy pamiętać, pracując nad content marketing? O tym, aby nasze treści charakteryzowały się eksperckim podejściem do poruszanego tematu (zwłaszcza w kwestii dłuższych form, jak np. wpisy blogowe). Drugim wymogiem jest to, aby nasz content marketing był jak najbardziej wartościowy dla odbiorcy. Dlaczego akurat te dwa aspekty są tak ważne? Jak o nie zadbać? Tego dowiesz się z mojego blogowego tekstu o content marketing. Przeczytasz go tutaj.

Marketing, emocje i Przemysł 4.0

Każdy wie, jak ważną rolę w marketingu odgrywają emocje. Ale już nie każdy wie, jak te emocje zastosować w marketingu. A zwłaszcza marketingu technologicznych spółek czy firm działających w obszarze Przemysłu 4.0. Praktyczne wskazówki w tym obszarze znajdziecie w moim tekście napisanym dla serwisu MamStartup.pl.

Marketingowy konsulting dla Polskiego Instytutu Mody

Z przyjemnością informuję, że swoim marketingowym doświadczeniem (zwłaszcza w obszarze content marketing oraz obsługi social media) od niedawna wspieram Polski Instytut Mody.

Czy case study pomoże nam w marketingu?

Jeśli do tej pory kojarzyliście case study wyłącznie z prostym opisem rozwiązania, będziecie zaskoczeni, jak wielki marketingowy potencjał kryje się w takim opracowaniu. Ale by studium przypadku rzeczywiście pracowało na nasz sukces, trzeba je dobrze napisać. Jak? Odpowiedź znajdziecie w moim marketingowym blogu.

Jak dużo wiesz o explainer video?

Na moim "Blogu marketingowym" nowy wpis. Tym razem koncentruję się na możliwościach, jakie daje nam explainer video. Może zaskoczy Was fakt, na jak wiele sposobów możecie wykorzystać ten rodzaj filmu: pozyskanie klientów, wzrost ich satysfakcji ze współpracy czy też budowanie pozytywnego wizerunku Waszej firmy.
Zaciekawieni? Zachęcam do lektury.

W podcaście o marketingu, Przemyśle 4.0, sportowych emocjach i startupach

Na zaproszenie redakcji MamStartup.pl byłem gościem ich cyklu podcastów. Podczas godzinnej rozmowy mogłem z Damianem Jemiołem opowiedzieć o roli kreowaniu własnej marki przez founderów startupów, o marketingu dla startupów, o marketingu sportowym i o przeszkodach w rozwoju Przemysłu 4.0 w Polsce.
Zachęcam do wysłuchania podcastu, który znajdziecie tutaj.

Wielka Radość ma nową stronę

Prowadzona przeze mnie agencja marketingowa Wielka Radość ma nową stronę internetową. Znajdziecie na niej zakres wsparcia, jaki możemy zaoferować wszystkim poszukującym dobrego marketingu (zwłaszcza content marketing i copywriting). Po więcej odsyłam Was na rzeczoną stronę - znajdziecie ją tutaj. Wielka Radość jest też obecna w serwisie LinkedIn.

A może tak na szkolenie z LinkedIn?

Jestem wielkim zwolennikiem social media, jakim jest LinkedIn. To znakomite miejsce na dzielenie się swoimi zawodowymi treściami, na poszukiwanie nowych, wartościowych kontaktów, a także docieranie do contentu, którego nie znajdziemy w innych mediach społecznościowych. LinkedIn to także sposób budowania marki osobistej. Dlatego zapraszam Was do skorzystania z mojego autorskiego programu szkoleń, dzięki którym zaczniecie na 100% wykorzystywać potencjał tkwiący w LinkedIn.

Marketingowe porady w ramach Industrialnej Akademii

Miałem przyjemność realizować projekt prowadzony przez Krakowski Park Technologiczny "Industrialna Akademia Startupów". Głównym celem projektu było zaoferowanie startupom wartościowego wsparcia w czasie kryzysu. Na potrzeby "Industrialnej Akademii": 

Kolarska rozpiska na 2022 już jest

Marketing sportu od lat stanowi bardzo ważny obszar mojej działalności. Nie inaczej będzie w 2022 roku. Wiem to już teraz, bo właśnie opublikowaliśmy kalendarz maratonów kolarstwa górskiego dla Cisowianka Mazovia MTB Marathon na przyszły sezon. To dziewięć imprez, za których marketingową oprawę będę odpowiadał.

Jak grzeszą startupy?

Dla portalu MamStartup.pl przygotowałem artykuł, w którym prezentuję najczęstsze błędy popełniane przez startupy uczestniczące w akceleracji. Swoim działaniem niejednokrotnie szkodzą swojej marce. Zaprzepaszczają tym samym swoje szanse na sukces na rynku i niweczą potencjał tkwiący w akceleracyjnych programach.
Jeśli więc prowadzicie startup i na poważnie myślicie o akceleratorze, zachęcam do lektury.

O syntezie innowacji

W najnowszym numerze "Naszej Politechniki", periodyku wydawanego przez Politechnikę Krakowską, znajdziecie mój artykuł "Photo4Chem - synteza innowacji". Opisuję w nim rozwój tego politechnicznego startupu, zwracając szczególną uwagę na zaangażowanie i współpracę kluczowych partnerów, w tym INTECH PK, czyli spółki wspierającej komercjalizację uczelnianych wynalazków.

Marketingowa tarcza covidowa

W ramach przeglądu roku 2021 i moich działań z obszaru marketingu i PR. przygotowałem przegląd inspirujących przykładów dotyczących tego, jak za pomocą reklamy, content marketing i PR minimalizowałem negatywny wpływ pandemii na działalność biznesową moich klientów. Zachęcam do lektury!

Poradnik dla piszących świąteczne kartki

Każdy, komu przyszło zmierzyć się z przygotowaniem chwytającej za serce kartki bożonarodzeniowej, wie, że to zadanie niełatwe. A czasem nawet - nomen omen - piekielnie trudne. Aby pomóc Wam w waszych staraniach, przygotowałem krótki poradnik z obszaru content marketing. Znajdziecie go tutaj.

Chcesz wykorzystać Facebooka do konwersji?

Wzbogacamy reklamowego bloga Wielkiej Radości o kolejny wpis z obszaru Facebook Ads. Podpowiadamy Wam, jak wykorzystać prowadzone na Facebooku kampanie reklamowe do skutecznej konwersji użytkowników na klientów Waszych sklepów. Wpis znajdziecie tutaj - życzymy ciekawej lektury!

Przemysław Zieliński o akceleratorze sportu

W serwisie MamStartup.pl ukazał się kolejny pokaźnych rozmiarów tekst autorstwa Przemysława Zielińskiego. Rozważa on w nim zalety oraz przeszkody stojące na drodze do uruchomienia takiego rozwiązania. Artykuł powstał we współpracy z ekspertami na co dzień zajmującymi się sportami, aktywnością fizyczną i rekreacją.Tekst przeczytacie tutaj. Zwyczajowo zachęcamy do jego lektury.

Facebook Ads i cel Działanie, część druga

Przygotowaliśmy dla Was ciąg dalszy poradnika dotyczącego planowania i przeprowadzania kampanii marketingowej w ramach celu drugiego Facebook Ads. Tym razem podpowiadamy, jak wykorzystać filmy w reklamach, a także jak zachęcić użytkowników do częstszych interakcji za pośrednictwem Messengera. Zapraszamy do lektury tekstu.

Facebook Ads i cel Działanie, część pierwsza

Na naszym marketingowym blogu opublikowaliśmy tekst przybliżający kolejny cel Facebook Ads, Tym razem koncentrujemy się na Działaniach, a dokładniej - trzech kategoriach. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak zwiększyć ruch w swojej witrynie lub jak zachęcić swoich klientów do większej aktywności - wtedy nasz tekst jest dla Was. Zachęcamy do lektury wpisu o Facebook Ads.

Piksel Facebooka - lepiej przyjrzeć mu się z bliska

Co prawda, sama nazwa "piksel Facebooka" większości z Wam może nie kojarzyć się stricte z marketingiem czy kampaniami reklamowymi w social media. A jednak! Jest to narzędzie służące do pomiaru skuteczności naszych marketingowych działań. Dlatego jeśli chcecie prowadzić efektywne, ale i profesjonalne kampanie w mediach społecznościowych, powinniście zapoznać się z funkcjonalnościami piksela Facebooka. Pomoże Wam w tym poradnikowy tekst napisany przez Przemysława Zielińskiego. Zapraszamy na naszego marketingowego bloga!

Facebook Ads i cele kampanii w social media

Dla wielu z Was media społecznościowe to nie tylko sposób na oderwanie się od pracy i scrollowanie ekranu w poszukiwaniu wieści od naszych znajomych. Z pewnością wykorzystujecie Facebooka czy inne social media do celów marketingowych. A jeśli jeszcze tego nie robicie, to najwyższy czas zacząć. Jak to zrobić? Jak maksymalnie wykorzystać nasz marketingowy budżet? Pisze o tym Przemysław Zieliński na naszym marketingowym blogu. Zachęcamy do lektury!

O algorytmach Google i SEO część druga

Nasz marketingowy blog wzbogaciliśmy właśnie kolejną dawką praktycznych wskazówek dotyczących pozycjonowania Waszych witryn oraz e-sklepów. Kliknijcie tutaj i czytajcie porady na temat optymalizacji SEO.

Przemysław Zieliński przygląda się algorytmom Google i pozycjonowaniu SEO

Co tak właściwie sprawia, że nasze strony czy e-sklepy lądują na szczycie wyników wyszukiwania - albo wręcz przeciwnie, spadają w nicość i nikt nie może do nich dotrzeć? Za takim efektem stoją przede wszystkim algorytmy Google. Jak one działają i jak można je oswoić - pisze o tym na blogu Przemysław Zieliński.

Pandemiczny śpiewnik od Przemysława Zielińskiego

Założyciel Wielkiej Radości, Przemysław Zieliński, przygotował pandemiczny śpiewnik "Rozdzióbią nas kruki i wrony. Kącik twórczości karmiącej się dobrymi emocjami". To zestaw 31 piosenek polskich oraz zagranicznych artystów, które stanowią muzyczną ilustrację do covidowej rzeczywistości. Każda z piosenek została opatrzona niedługim komentarzem Przemysława Zielińskiego. Celem takiej minianalizy jest zwrócenie uwagi czytelnika (albo słuchacza) na nieoczywiste związki utworów z bieżącymi wydarzeniami. W tym celu Przemysław Zieliński sięgnął po piosenki śpiewane m.in. przez Boba Dylana, Elektryczne Gitary, Limboskiego, T.Love, Kult czy.... Britney Spears. Jak się okazuje - wszyscy oni śpiewają o pandemii. Nawet jeśli o tym nie wiedzą.
E--book autorstwa Przemysława Zielińskiego pod nazwą "Rozdzióbia nas kruki i wrony" znajdziecie tutaj - i pobierzecie go za darmo. 
Dziękujmy Muzykom!


Marketingowa lista przebojów Przemysława Zielińskiego, notowanie 2020

Mimo burz i wiatrów, mimo ogólnej miernoty i wszechobecnego spowolnienia, w subiektywnej liście marketingowych przebojów u Przemysława Zielińskiego znalazło się kilka jasnych punktów. Zerknijcie na bloga i zobaczcie, jakie wydarzenia za najbardziej godne uwagi uznał założyciel Wielkiej Radości. Tekst czeka na Was tutaj.

Nie piszemy, jak jest. Piszemy, jak było!

Na naszego bloga zawędrowało rzetelne podsumowanie minionego roku. A dokładniej: zebraliśmy w jednym miejscu nasze marketingowe działania z ostatnich dwunastu miesięcy. Czarno na białym udowadniamy, że nie nudziliśmy się ani chwilę! Tekst przeczytacie tutaj, do czego Was serdecznie zachęcamy.

Marketingowe podsumowanie Wielkiej Radości: edycja 2020

Dla kogo pracowaliśmy i jakie były efekty naszej pracy - tak można w skrócie podsumować nasze marketingowe podsumowanie, które od dziś możecie zobaczyć w sieci. Podsumowując - oglądajcie!

Nowa marketingowa oferta Wielkiej Radości

Aby ułatwić Wam wybór najlepszego rozwiązania dla Waszej marki, firmy, wydarzenia, przygotowaliśmy nową marketingową ofertę. Od dziś składa się ona z trzech zróżnicowanych, wszechstronnych pakietów. Te trzy pakiety to:
  • Samo Dobre
  • Dużo Szczęścia
  • Wielka Radość
Szczegółowe opisy każdego z naszych marketingowych pakietów znajdziecie w zakładce z ofertą Wielkiej Radości.

Webinarium o tym, gdzie szukać formy

Kolejne grudniowe kolarskie webinarium, organizowane wspólnie z Cezarym Zamaną i Kolarz Klub dotyczyć będzie zagranicznych zgrupowań. Jakie miejsce wybrać, jak zaplanować kilkudniowy wyjazd, na jakich aspektach treningu się skupić - o tym wszystkim dowiecie się ze środowego webinarium. Zapraszamy tutaj!

Imprezy w Folwarku

W ostatnich tygodniach promowaliśmy dwie weekendowe imprezy w Folwarku Toporzysko. Do tego urokliwego miejsca zapraszaliśmy na Andrzejki oraz na Mikołajki.

Zapis webinarium o kontuzjach

Kto przegapił ostatnie internetowe spotkanie z Cezarym Zamaną i jego kolarskimi ekspertami, ten może w domowym zaciszu obejrzeć i posłuchać rad specjalistów nt. unikania kontuzji czy urazów.

Webinarium obejrzycie tutaj.

Finisz prac nad www dla Sense Monitoring

To zadanie angażowało nasze siły w ostatnim czasie - tworzenie contentu dla strony internetowej Sense Monitoring. Do naszych zadań należało też badanie witryny pod kątem UX. Na koniec jeszcze przetłumaczyliśmy zawartość strony na język angielski.

Efekty prac nasze i pozostałych osób zaangażowanych w to zadanie można zobaczyć tutaj.

Webinarium o kolarskich kontuzjach

Ależ webinarium się nam zapowiada! Ho-ho-ho.

Mamy tu na myśli oczywiście czwartkowe kolarskie spotkanie Kontuzje: jak ich unikać? Naszą ekscytację budzi przede wszystkim doborowy skład gości. Swoimi tajnikami i know-how na unikanie urazów oraz radzenie sobie z powrotem do zdrowia podzielą się takie tuzy fizjoterapii jak:

Będzie mogli nie tylko ich posłuchać, ale też zadać im nurtujące Was pytania. Wystarczy, że wpadniecie na fan page Cisowianka Mazovia MTB Marathon w najbliższy czwartek 3 grudnia o 18.18.

Pomysłodawcami webinarium są Cezary Zamana oraz Kolarz Klub.

Zapis webinarium z Cezarym Zamaną

Nie mogliście uczestniczyć w premierowym webinarium, organizowanym wspólnie z Cezarym Zamaną i Kolarz Klub? Nic straconego. Oto zapis tego kolarskiego spotkania, poświęconego treningowi w międzysezonowej przerwie i jeszcze na dodatek - w pandemicznym okresie. Webinarium obejrzycie tutaj.

Kolarskie webinarium: Kolarz w czasach pandemii

Razem z Cezarym Zamaną oraz mocną ekipą Kolarz Klub zapraszamy Was do udziału w webinarium "Kolarz w czasach pandemii". Dowiecie się, jak zadbać o silne ciało i jeszcze silniejszą głowę. Webinarium odbędzie się na oficjalnym fan page'u Cisowianka Mazovia MTB Marathon.

Przemysław Zieliński na łamach MamStartup.pl

Kolejny ekspercki tekst autorstwa Przemysława Zielińskiego trafił na łamy poczytnego serwisu MamStartup.pl. Tym razem w artykule można znaleźć analizę drogi, jaką technologiczne startupy muszą przebyć do krainy Przemysłu 4.0. Zaletą tekstu są z pewnością wypowiedzi przedstawicieli kilku młodych spółek, które osiągnęły swój cel i teraz mogą podzielić się kilkoma wskazówkami.

Tekst "W drogę, czyli jak dotrzeć i wrócić z krainy Przemysłu 4.0" znajdziecie tutaj.

Filmowa migawka z pierwszego maratonu

Mimo że na zawodniczki oraz zawodników czekała ledwie 11-kilometrowa trasa, to prolog specjalnej edycji Cisowianka Mazovia MTB Marathon dał się we znaki.Mocno.
Obejrzyjcie filmową minirelację z zawodów, w które angażowaliśmy się marketingowo oraz organizacyjnie.

Prace terenowe

Najbliższy maraton Cisowianka Mazovia MTB Marathon zapowiada się nad wyraz atrakcyjnie. A skąd to wiemy? Bo intensywnie pracujemy nad nim, ramię w ramię w Cezarym Zamaną oraz Sklepem Rowerowym Bicykl Piaseczno. Zobaczcie nasze marketingowe prace terenowe.

Promujemy i relacjonujemy

Ostatni weekend spędziliśmy w białołęckim lesie i na tamtejszych wydmach. I jeszcze na Białołęckiej Pustyni. A byliśmy tam, bo właśnie w tym miejscu odbyła się inauguracja sezonu Cisowianka Mazovia MTB Marathon.Więcej o rowerowych zawodach organizowanych w szczególnych czasach przeczytacie w naszej relacji dla Sportowe Fakty WP.

Publikujemy na łamach MamStartup.pl

W swoim najnowszym tekście Przemysław Zieliński stawia filozoficzne pytanie, na które odpowiada jednak konkretami. I przy silnym wsparciu przedstawicieli zarówno firm przemysłowych, jak i startupów.

Lekturę tekstu "Czy Przemysł 4.0 potrzebuje startupów" polecamy wszystkim zainteresowanym tą industrialną częścią polskiej gospodarki.

Tekst dla Centrum Obywatelskiego C10

Centrum Obywatelskie Centrum C10 zaprosiło Przemysława Zielińskiego do przygotowania okolicznościowego tekstu na Światowy Dzień Roweru. Jako że bardzo cenimy sobie działalność C10 i pracujących tam aktywistek oraz aktywistów, tekst powstał szybko i możecie go już przeczytać tutaj.


Spot promocyjny Gwiazdy Południa

Marketingowa kampania na rzecz etapówki MTB Gwiazda Południa - trwa. Właśnie przygotowaliśmy i opublikowaliśmy wideo spot, w którym wyjaśniamy, dlaczego warto jechać z Gwiazdą Południa.

Spot obejrzycie tutaj.


Marketing dla INTECH PK

By skutecznie promować INTECH PK, czyli spółkę celową Politechniki Krakowskiej działającą na rzecz wspierania spin-offów, spin-outów oraz komercjalizacji nauki, przygotowaliśmy tekst, w którym przybliżamy zakres wsparcia świadczony przez zespół INTECH PK. Właściciele startupów dowiedzą się z niego, jak specjaliści INTECH PK mogą pomóc im przetrwać niełatwe czasy kryzysu.Tekst znajdziecie tutaj.

Promocja Gwiazdy Południa

Ruszyła kampania marketingowa pierwszej polskiej etapówki MTB - czyli Gwiazdy Południa. O tym, że ruszyła, wiemy stąd, że sami ją odpaliliśmy! To kolejny rok z rzędu, gdy odpowiadamy za marketingi i wizerunek tych zmagań pod Babią Górą.
Pierwszą zapowiedź znajdziecie w serwisie Sportowe Fakty WP.

Ruszamy z Gwiazdą Południa

Razem z Cezarym Zamaną, Gmina Stryszawa, Maków Podhalański, Wadowice - miasto Jana Pawła II organizujemy pierwszą w tym sezonie etapówkę MTB. Czyli jedną, jedyną w swoim rodzaju Gwiazda Południa: diabelska przeprawa MTB

Wiarygodność najsilniejszą walutą

Przemysław Zieliński po raz kolejny przyszykował poradnikowy tekst dla założycieli startupów oraz wszystkich, którzy takimi firmami zarządzają. W opublikowanym właśnie na łamach MamStartup.pl artykule wyjaśnia, dlaczego to wiarygodność okazuje się być w dzisiejszych czasach najważniejszą walutą.Artykuł można przeczytać tutaj.

Filmowa pocztówka z Folwarku

Nie dajemy zapomnieć o naszych klientach. Właśnie dlatego w mediach społecznościowych Folwarku Toporzysko można obejrzeć specjalny, bo okolicznościiowy klip wideo, mający osłodzić miłośnikom jeździectwa przymusową, koronawirusową przerwę od wizyt w Folwarku.Film można obejrzeć tutaj.

Docieramy do TVP!

Ależ akcja! Nasz Wirtualny wyścig Głowno Gold Race, pierwsze takie wydarzenie w Polsce robione z Cezarym Zamaną i Kolarz Klub, trafił do głównego wydania sportowych wiadomości TVP1 - i to jeszcze w niedzielę.
Wskaźniki AVE przebiły sufity, a my wznosimy szampańskie toasty - oczywiście każdy z osobna, oczywiście każdy bezalkoholowo, oczywiście z kulturą osobistą.

Promujemy Wirtualne Głowno Gold Race

W serwisie NaSzosie.pl znajdziecie nasz tekst promujący zbliżający się wirtualny kolarski wyścig Wirtualne Głowno Gold Race.

Na Światowy Dzień Książki

W Światowym Dniu Książki musimy się Wam do czegoś przyznać. I my dołożyliśmy się do nadpodaży książek, które zerkają na Was z księgarnianych oraz wirtualnych półek. Nasz Przemysław Zieliński jest autorem kilku publikacji, a dziś chcielibyśmy Wam pokazać trzy z nich.

Pierwsza to "Powstanie i rozwój systemu społecznego i instytucjonalnego Nowej Huty (1949-1966)", czyli oparta na prasowych archiwach opowieść o Nowej Hucie. Opowieść i tyle ciekawa, że prowadzona z punktu widzenia mieszkańców.

Druga to pierwsza i jedyna biografia Panów muzyków z zespołu Elektryczne Gitary. "Przewróciło się" powstawało w ścisłej współpracy z artystami, zawiera ich wspomnienia, ale i trzeźwą, krytyczną ocenę twórczości kapeli.

Najświeższą publikacją jest "Niebezpieczne zawody. Reportaże o męskich profesjach, jakim nie sprostałby nikt inny jak tylko oni sami". To zbiór reportaży o nieoczywistych profesjach podejmowanych przez mężczyzn.

O premierze zawodów MTB w VR

O naszym debiucie w świecie wirtualnych maratonów VR piszemy m.in. w serwisie Sportowe Fakty WP.  Peleton zawodniczek i zawodników Cisowianka Mazovia MTB Marathon pokonał ponad 30-kilometrową trasę, dobrze się przy tym bawiąc. Organizatorem zawodów był Cezary Zamana.

Wirtualny start, realne emocje

Spójrzcie sami, jak wyglądały promowane i współorganizowane przez nas wirtualne zawody kolarskie, organizowane w VR i przy wykorzystaniu trenażerów. Przyznajemy sami, że końcowy efekt, do złudzenia przypominający telewizyjną transmisję, robi naprawdę piorunujące wrażenie. Dobrze było być częścią takiej pionierskiej inicjatywy w świecie polskiego sportu.

Wirtualny start sezonu

Co z tym sezonem? Nie wiadomo. By jednak nie zostać w tyle, a nawet wręcz przeciwnie - aby wysforować się do przodu, wraz z Cezary Zamana zapraszamy Was na Wirtualny sprawdzian. W niedzielę 19 kwietnia o 11.11 startujemy na platformie Rouvy, by pokonać 32-kilometrową trasę.

Książka - cegiełka

Każdy z Was wielokrotnie słyszał o akcji #zostanWdomu. I każdy z Was przykładnie się do niej stosował. Każdy z Was wie, że to własne cztery ściany oddzielają nas od koronawirusa. Każdy z nas wie, że to we własnym mieszkaniu, bez względu na metraż, bez względu na to, czy ma się balkon czy nie, czy ma się duży pokój czy salon, czy ma się mały pokój czy sypialnię - że to w tym własnym lokum można czuć się bezpiecznie.

A co z tymi, którzy własnego domu nie mają? Którzy mieszkają na ulicy i to tę ulicę dzielą z COVID-19?

Niedawno zakończyliśmy pracę nad tekstami Przemysław Zieliński z ostatnich miesięcy i wydaliśmy je w postaci ebooka "Niebezpieczne zawody. Reportaże o męskich profesjach, jakim nie sprostałby nikt inny jak tylko oni sami". Znaczna część dochodu z jego sprzedaży zostanie przekazana na wsparcie dla osób bezdomnych dla Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Zarząd Główny w Krakowie.

Was zachęcamy do tego, by pamiętać o bezdomnych osobach - można przekazać 1%, ustawić stały comiesięczny przelew lub też zdecydować się na jednorazową dotację dla Towarzystwa.

Podpowiadamy, jak radzić sobie z kryzysem

Dla popularnego wśród młodych spółek portalu, MamStartup.pl, Przemysław Zieliński przygotował poradnikowy tekst, jak prowadzić marketing, działania wizerunkowe oraz wzmacniać obecność w social media podczas epidemii koronawirusa. Artykuł przeczytacie tutaj.

Książkowo

Przemysław Zieliński, zajmujący się m.in. brandingiem Gwiazda Południa - etapowy wyścig MTB, jest autorem eksperckiego tekstu w świeżo wydanej przez SportWin publikacji "Marketing sportowy". Książka to zbiór ponad 20 branżowych artykułów, przybliżających bieżące trendy w obszarze marketingu sportu.

Cieszy to, że tekst "I jeszcze jedno powtórzenie" otwiera zestaw wszystkich artykułów. Jeszcze bardziej cieszy jednak fakt, że dzięki tej publikacji udało się również opowiedzieć światu o Gwieździe Południa, która to impreza była jedną z inspiracji do przygotowania artykułu.

Jak jechać dalej mimo koronawirusa?

Tym razem zsiadamy z siodełka, by zasiąść przy biurku. I napisać tekst o tym, jak mimo koronawirusowych przeszkód móc dalej promować i organizować kolarskie zawody. Nasz ekspercki artykuł znajdziecie w popularnym serwisie NaSzosie.pl. Do przeczytania tutaj.

I pojechaliśmy - mimo trudności

Co prawda, sezon maratonów MTB odłożony, ale my nie rezygnujemy z promocji rowerowych sportów. W tym celu razem z Cezarym Zamaną zorganizowaliśmy akcję "Legionowo - pamiętamy", w ramach której zachęcaliśmy nasze zawodniczki i zawodników do samodzielnego startu w dniu, na który zaplanowaliśmy premierowy w tym roku maraton. Jak udała się akcja? Zobaczycie to na przygotowanym przez nas filmiku.

Przeciw koronawirusowi

Od wczoraj na całkowitym spontanie, ale z pełnym zaangażowaniem wspieramy mocarną ekipę Cervi Robotics w ich epickim przedsięwzięciu. Panie i panowie z tego startupu drukują dniami i nocami przyłbice oraz inne urządzenia dla szpitali będących na pierwszej linii frontu walki z Covid-19.
Tylko w ciągu kilkunastu godzin szpitale zgłosiły się po... 2500 przyłbic.
Cervi Robotics robi co może, drukuje i udostępnia modele 3D, a także prowadzi zbiórkę na filamenty, by produkcja szła pełną parą.
Nagłaśniamy ich działania, zachęcamy do zbiórki, wspieramy swoją skromną wiedzą jak tylko możemy!
Jeśli możecie - udostępnijcie

Reklamowy folder dla Folwarku Toporzysko

Po reklamowym spocie, przyszedł czas na ukazanie walorów Folwarku Toporzysko przy wykorzystaniu innych narzędzi - a mianowicie zdjęć. Tak oto przygotowaliśmy reklamowy folder, prezentujący Folwark w jak najlepszym świetle. Zresztą - obejrzyjcie sami, poczytajcie sami, zachwyćcie się sami. To wszystko możecie zrobić, klikając tutaj.

Promocyjny spot dla Folwarku Toporzysko

To zadanie wydaje się prawie niemożliwe, gdyż niemożliwe jest oddanie piękna, nastroju i atmosfery Folwarku Toporzysko za pomocą pojedynczego filmu. Mimo to, podjęliśmy się takiego wyzwania. Przygotowaliśmy spot promocyjny tego jedynego w swoim rodzaju miejsca. Jak wyszło? Przekonajcie się sami, oglądając nasz film.

Zakochani w Gwieździe Południa

Kolarską czterodniową etapówkę "Gwiazda Południa" współtworzymy z Cezarym Zamaną od samego jej początku. I nigdy się nam to nie znudzi. Dlatego nie mamy żadnych problemów z poszerzaniem naszych materiałów promocyjnych. Dowodzi tego chociażby najnowszy spot promocyjny "Zakochaj się w Gwieździe Południa". Miał on premierę w Walentynki. Zobaczcie go tutaj i spróbujcie się sami nie zakochać w tych czteroetapowych zmaganiach.

Promocja Gali dla Kawalerii

Właśnie zakończyliśmy kampanię promocyjną dla III Gali gen. Bolesława Wieniawy-Długoszowskiego. Nasze zaangażowanie polegało na przygotowaniu zaproszeń i ich wysyłki, kontaktów z mediami, pozyskaniu medialnych patronów, a także upowszechnienie wiedzy na temat samej Gali. To wszystko zrobiliśmy dla Federacji Kawalerii Ochotniczej. Przykładową relację z tego uroczystego eventu znajdziecie tutaj. Opublikowało ją Radio Kraków, jeden z medialnych partnerów wydarzenia.

Tak się bawi młodzież na Hibernatusie

Miejsca na zimowych obozach jeździecko-narciarskich w Folwarku Toporzysko wypełniliśmy do ostatniego miejsca. Cieszy nas to bardzo, ale jeszcze bardziej raduje nas widok młodzieży, która tak wybornie bawi się i w siodle, i na nartach. Zobaczcie filmową minirelację z pierwszego tygodnia Hibernatusa.

Wspieramy WOŚP

Jak co roku, rzucamy wszystko, aby nasz promocyjny głos był jak najlepiej słyszalny w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Z tej okazji nagłaśniamy aukcję Złotej Karty Zamana Group. O naszej akcji przeczytacie m.in. w Sportowych Faktach WP.

Rusza promocja zimowych maratonów MTB

Rozpoczyna się zimowy cykl Northtec MTB Zimą, podczas którego kolarze będą rywalizować na trzech maratonach. Jak poradzą sobie z ujemnymi temperaturami, śniegiem i błotem? Przekonamy się. Póki co, my radzimy sobie z promocją samej imprezy - publikacje i jej zapowiedzi już ukazują się w lokalnych, mazowieckich mediach.

WSPIERAMY DZIECIĘCE MARKI

Jeśli działacie w dziecięcej branży i czujecie, że trzeba Wam marketingowego wsparcia, zapoznajcie się z naszą najnowszą ofertą. Następnie skontaktujcie się z nami, by wykonać pierwszy krok ku większym zarobkom, lepszej rozpoznawalności, mocniejszej obecności w internecie.

CHCECIE ZORGANIZOWAĆ ROWEROWĄ IMPREZĘ?

To my Wam w tym pomożemy. Na naszym koncie mamy zaangażowanie organizacyjne, marketingowe i promocyjne w takie przedsięwzięcia jak Małopolski Wyścig Górski, cykl maratonów organizowanych przez kolarskiego mistrza Polski Cezarego Zamanę, a także stworzyliśmy markę etapówki Gwiazda Południa. Z naszą propozycją sportowego marketingu zapoznacie się tutaj.

MARKETINGOWE SUKCESY WIELKIEJ RADOŚCI

Na podsumowanie 2018 roku przygotowaliśmy krótkie i bardzo subiektywne zestawienie naszych największych marketingowych osiągnięć w 2018 roku. Co trafiło na listę? Przekonacie się o tym tutaj.

PRZECIWWAGA KOLEJNYM KLIENTEM WIELKIEJ RADOŚCI

Dietetyk żywieniowy Barbara Porębska i jej osobista marka Przeciwwaga dołączyły do grona klientów Wielkiej Radości. Dla Przeciwwagi przygotowaliśmy kompleksową propozycję działań marketingowych, ukierunkowanych na budowę i utrzymanie wizerunku, a także służące zdecydowanemu wzmocnieniu sprzedaży usług. Nasze marketingowe wsparcie dla Przeciwwagi możecie śledzić na jej fan page'u oraz stronie internetowej.

AKTUALIZACJA BLOGA

Zapraszamy na marketingowego bloga Wielkiej Radości, gdzie właśnie wgraliśmy sporą porcję świeżych tekstów, poruszających takie zagadnienia jak strategia marketingowa, strategia komunikacyjna, PR, organizacja eventów. Dzielimy się swoim doświadczeniem oraz przemyśleniami z branży reklamowej. Warto zajrzeć!

MARKETINGOWA JAZDA

O czym marzy każdy organizator zawodów sportowych? O zapełnionej liście startowej, o tłumie kibiców ściągniętych zapowiedziami mediów, o licznych patronach oraz sponsorach. Wszystko to jestem w stanie zapewnić, o czym przekonuję w najnowszej ofercie marketingowej i PR skierowanej do osób  koordynujących imprezy sportowe. Do zapoznania się z nią zapraszam tutaj.

MARKETING NA CAŁEGO

Z myślą o producentach i sprzedawcach z branży dziecięcej, przygotowałem marketingową ofertę, mającą pomóc im dotarciu do większej liczby klientów oraz zdystansowaniu się od konkurencji. By przekonać się, jak mogę pomóc internetowym czy stacjonarnym sklepom, producentom i wytwórcom, zapraszam tutaj.

PROGRAM MENTORINGOWY DLA STUDENTÓW

Wraz ze Stowarzyszeniem Wychowanków Politechniki Krakowskiej oraz INTECH PK wystartowaliśmy z inicjatywą "Don't Stop, Go Top! Mentors Academy for PK STEM Students". To pierwszy politechniczny program mentorski, którego celem jest wsparcie pasji i talentów studentów, doktorantów i młodych wychowanków Politechniki Krakowskiej oraz pomoc w rozwoju nowych technologii i tworzeniu spółek start-up/spin-off.
Plakat_Dont_Stop_Go_Top_program_mentorski_SWPKpng

BÓJ ZAKOŃCZONY SUKCESEM

Nasza crowdfundingowa kampania w serwisie PolakPotrafi.pl zakończyła się sukcesem! Udało się nam przekonać ponad 130 internautów do finansowego wsparcia kawaleryjskiego filmu "Ostatni Bój". Uzbieraliśmy więcej niż planowane 35 000 PLN! Robiliśmy wszystko, co w naszej mocy: PR, artykuły w mediach, content marketing i media społecznościowe.

Bojpng

PISZĄ O OSTATNIM BOJU

KIERUNEK: USA

Wspierany przez nas Smart Technology Group - krakowski start-up specjalizujący się w technologiach bezprzewodowych - wchodzi na rynek amerykański. I to nam przypadło zadanie, aby o ofercie STG dowiedziało się jak najwięcej firm oraz klientów. Już intensywnie pracujemy nad nowymi marketingowymi materiałami, ustalamy strategię PR, współpracujemy z amerykańskimi handlowcami i - trzymamy kciuki.
255321e5483b90986a15712fc103jpg

WSPIERAMY MOONEY.PL

To my wprowadzaliśmy na rynek markę Mooney.pl - pierwszego w Polsce serwisu umożliwiającego internetowy skup produktów. Serwis wchodzi właśnie w kolejną fazę rozwoju. Pomagamy im w tym, dostarczając świeżych pomysłów, copywritingu oraz marketingowego contentu.

KOLEJNY ROK W JEŹDZIECKIEJ SZKOLE

Nasza kampania rekrutacyjna dla pierwszego w Polsce jeździeckiego technikum Technik Jeździectwa okazała się sukcesem. Chętnych do nauki nie brakowało - zabrakło za to miejsc dla wszystkich uczennic oraz uczniów, chcących spędzić rok szkolny w siodle, a nie w ławce. Cieszymy się, że marka Technik Jeździectwa tak się upowszechniła. Będziemy dalej promować szkołę i zachęcać młodych do wybierania tego kierunku nauki.

JEDZIEMY W PELETONIE MAZOVIA MTB MARATHON

Od dawna paramy się kolarstwem i sportem rowerowym. Dlatego z wielką satysfakcją przyjęliśmy zaproszenie do współpracy marketingowej przy największym w kraju cyklu maratonów MTB dla amatorów - Mazovia MTB Marathon. Przyjemność była tym znaczniejsza, że zaproszenie wystosował sam kolarski mistrz Polski, triumfator Tour de Pologne i twórca Mazovii, Cezary Zamana. Tym samym nasze sportowe portfolio poszerzyło się o liczący 14 startów cykl.
dsc_8987jpg

RUSZAMY Z CROWDFUNDINGIEM

To będzie ciekawe! Zostaliśmy poproszeni przez Stowarzyszenie Kawaleria oraz Szwadron Toporzysko o zaplanowanie i przeprowadzenie zbiórki społecznościowej na film "Ostatni Bój". W ciągu blisko trzech tygodni mamy przekonać internautów, że warto wpłacić choćby złotówkę na realizację kawaleryjskiego filmu. Miarą sukcesu będzie to, czy uskładamy 35 000 PLN. Zbiórka będzie prowadzona w serwisie PolakPotrafi.pl.

logopng

PRACUJEMY DLA MAX-FLIZ

Ruszamy do prac nad nowym wyzwaniem: tym razem do współpracy zaprosił nas Max-Fliz. Dla tej krakowskiej marki przygotujemy to, co potrafimy najlepiej. Marketingowy content i opisy produktów na nową stronę internetową. Za pomocą starannie składanych fraz i uważnie dobieranych słów będziemy chcieli Was przekonać, że najlepsza armatura i łazienkowe akcesoria znaleźć można tylko w sklepach Max-Fliz.
dodatki_-_porcelana_01jpg

LAUR EKSPERTA DLA FOLWARKU

Nasz klient, najbardziej urokliwe miejsce w Małopolsce - Folwark Toporzysko, otrzymał nagrodę Laur Eksperta. To przyznawana raz w roku nagroda, która trafia do wąskiego grona starannie wybranych firm. Gratulacje!

NA ŁAMACH HODOWCY I JEŹDŹCA

By jeszcze skuteczniej zachęcić do nauki w szkole Technik Jeździectwa, nawiązaliśmy współpracę z jednym z najpoczytniejszych jeździeckich tytułów - Hodowca i Jeździec. Opublikowaliśmy tam artykuł przybliżający szkołę. Drugi tekst ukaże się w drukowanym magazynie.

WSPIERAMY GRUPĘ BUMA

Zostaliśmy zaproszeni do współpracy z Grupą BUMA przy kreowaniu jej pożądanego wizerunku w mediach społecznościowych. Zaproszenie oczywiście przyjęliśmy. I od razu przystąpiliśmy do prac!

KIERUNEK: LONDYN

Pomagamy Smart Technology Group w przygotowaniach do uczestnictwa w międzynarodowych, olbrzymich targach IFSEC 2018. Odbędą się one 19-21 czerwca, a my wspieraliśmy dzielną ekipę STG w przygotowaniach stoiska, materiałach marketingowych oraz nagłośnieniu pobytu firmy w Londynie.

PRESTIŻOWA NAGRODA DLA SMART TECHNOLOGY GROUP

Nasz klient, krakowski start-up Smart Technology Group został właśnie okrzyknięty jedną z 50 najbardziej kreatywnych polskich firm. To wyróżnienie przyznawane przez Brief. Gratulacje!
KK2 TOP 50jpg

MAMY KOMPLET

Radosne wieści dziś do nas dotarły: prowadzona przez nas promocja wakacyjnych obozów Folwarku Toporzysko przyniosła pełen sukces. Pełen sukces oznacza w tym wypadku ośrodek pełen dzieci przez sześć wakacyjnych turnusów.

REKRUTUJEMY!

Ale tym razem nie chodzi o rekrutację do do naszej firmy. Zostaliśmy poproszeni o zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii rekrutacyjnej do pierwszego rocznika Technikum Technik Jeździectwa. To pierwsza, a zarazem jedyna w Polsce szkoła kształcąca w tym kierunku. Młodych adeptów jeździectwa będziemy poszukiwać w całej Polsce. Obejrzyjcie krótki film przybliżający szkołę i zajrzyjcie na fan page'a, którego animujemy.

CO PRZYWIEŹLIŚMY Z POZNANIA?

Oprócz miesięcznego zapasu rogali świętego Marcina, do Krakowa wracamy z wyróżnieniem przyznawanym w konkursie stand out! Jurorzy i architekci z Ex Space docenili stoisko, na którym Smart Technology Group prezentowało swoje rozwiązania z obszaru kontroli dostępu.
DYPLOM Smart Technology Group  StandOUT SECUREX 2018jpg

DO POZNANIA NA TARGI SECUREX

Jesteśmy właśnie w trakcie przygotowań do poznańskich Międzynarodowych Targów Securex 2018, w których uczestniczy nasz klient, start-up Smart Technology Group. To największe w kraju i jedne z większych w naszej części Europy targi zabezpieczeń. Na naszych barkach spoczywa stoisko, materiały marketingowe i... dobry nastrój wśród ekipy Smart Technology Group!

SKIERNIEWICE ROAD RACE: SIĘ DZIAŁO...

Za nami kolejny kolarski wyścig, przy którym paraliśmy się promocją, PR i organizacją. Tym razem miłośników szosy zaprosiliśmy wraz z Cezarym Zamaną do Skierniewic, gdzie zmierzyli się z 3 wyzwaniami. I to w zaledwie 2 dni! Splendoru imprezie dodawała obecność kolarskich gwiazd: Dariusza Baranowskiego oraz Tomasza Jarońskiego. Ale jeśli już coś organizujemy, to na poziomie! Obejrzyjcie filmową relację z tego wydarzenia.

RODZINNE RAJDY ROWEROWE

Do naszego portfolio dołącza kolejna rowerowa impreza: Rodzinne Rajdy Rowerowe. Będą one organizowane w wybranych miastach i gminach Małopolski, zachęcając małych i dużych, młodych i nieco starszych kolarzy do spędzenia kilku godzin na ciekawie zaprojektowanych trasach. Pracę przy imprezach zaczęliśmy w Trzebini - zobaczcie, jak było.

BRANŻOWO

Ze specjalistycznym przekazem docieramy do specjalistów. Nie straszny nam żaden, choćby najtrudniejszy temat. Dlatego w najnowszym numerze branżowego pisma "Industrial Monitor. Produkcja i utrzymanie ruchu" znajdziecie przygotowany przez nas artykuł "Zastosowanie RFID do śledzenia produkcji w branży automotive".

23042018kIM30-1-2018-okladka-3Dpng

NADSTAWCIE UCHA

Radiowa Czwórka wyemitowała dwa reportaże o naszych klientach. Z pierwszego materiału dowiecie się, dlaczego warto uczyć się w Szkole Zawód Jeździec, a słuchając drugiego poznacie bliżej historię Szwadronu Toporzysko i działających w nim kawalerzystach.

NO PO PROSTU KOSMOS

Tak można określić niedawne osiągnięcia Smart Technology Group, które wygrywa konkursy i z nadwyżką realizuje cele sprzedażowe. Nam pozostaje dotrzymać kroku i z odpowiednim rozmachem promować sukcesy krakowskiego start upu.

KOLARSKI CUD NAD WISŁĄ

Do naszego rowerowego portfolio doszła kolejna sportowa impreza: Wyścig Cud nad Wisłą im. Henryka Różyckiego. Start zawodów - 2 września w Radzyminie.

WCIĄŻ NAM MAŁO!

Dlatego tak ochoczo podejmujemy się kolejnych wyzwań. Tym najnowszym jest wyścig Częstochowa Trek Race, który odbędzie się 16 września w Mieście Świętej Wieży. Promocję wyścigu zaczęliśmy już od teraz. O jej pierwszych efektach można dowiedzieć się z oficjalnego miejskiego serwisu.

NA PODBÓJ POZNANIA

Po wizycie w Amsterdamie przyszedł czas na Poznań. To tam wybiera się Smart Technology Group, a dokładniej na Targi Securex 2018, największe w kraju wydarzenie dot. zabezpieczeń i bezpieczeństwa. Odpowiadamy za stoisko, materiały promocyjne i ogólny wizerunek. A przy okazji - mocno trzymamy kciuki za krakowską ekipę!

NOWY KATALOG DLA SMART TECHNOLOGY GROUP

Przed zbliżającymi się poznańskimi targami Securex 2018, w których weźmie udział Smart Technology Group, dla tego krakowskiego start upa przygotowaliśmy katalog prezentujący innowacyjne rozwiązanie firmy - System Nadzoru Ewakuacji.

PRACUJEMY, BY INNI MOGLI WYPOCZYWAĆ

Wielka majówka tuż-tuż. Wiemy o tym znakomicie, gdyż już od dłuższego czasu zajmujemy się promocją dwóch wypoczynkowych wydarzeń w Folwarku Toporzysko, tj. Majówki: Kumulacji oraz Majówki wypoczynkowej. Wszystkie szczegóły znajdziecie na prowadzonym przez nas fanpage'u Folwarku.

DORZUCAMY DO PIECA

Niech Gwiazda Południa świeci jak najjaśniejszym blaskiem! W promocji tej górskiej czterodniowej etapówki pomogą napisane przez nas, a opublikowane przez branżową prasę artykuły "Blask Gwiazdy Południa" (bikeWorld) oraz "Konstelacja emocji" (Velonews).

W MAJU JAK W (KONNYM) RAJU

A to za sprawą imprez, które współorganizujemy i promujemy dla Folwarku Toporzysko. Miłośnicy jazdy konnej będą wniebowzięci warsztatami dopasowywania siodła ze światowej sławy ekspertką Jocelyn Danby oraz warsztatami "Wykuj na blachę" przygotowanymi z myślą o polskich podkuwaczach, a prowadzonych przez pięciokrotnego mistrza świata w tej dyscyplinie, Stevena Beane'a. O wszystkim piszemy z wielkim entuzjazmem na Folwarcznym Blogu.

NASZ KLIENT PODBIJA INTERTRAFFIC 2018

Na Intertraffic 2018, najbardziej prestiżowe i największe w Europie targi branży kontroli dostępu i parkingu, gdzie goszczą marki z całego świata, przygotowaliśmy marketingowo oraz organizacyjnie Smart Technology Group. Eksperci ze start upu zadbali o innowacyjną ofertę, a my zajęliśmy się wpadającym w oko stoiskiem, a także merytorycznymi materiałami promocyjnymi, które chce się wziąć do ręki i poczytać.zaproszenie amsterdam teks1jpg

A TYMCZASEM W NEWSWEEKU...

... piszą o Smart Technology Group, krakowskim start upie, dla którego mamy przyjemność pracować. Doceniono zaangażowanie założycielek firmy, dr inż. Karoliny Kozłowskiej i dr inż. Moniki Bańdury oraz ich siłę przebicia w męskim świecie nowych technologii.
newsweek2jpg

SUKCES DNIA WYNALAZKÓW

Tegoroczna edycja Dnia Wynalazków, przygotowana dla INTECH PK (spółka celowa Politechniki Krakowskiej) przyciągnęła uwagę wynalazców, zaciekawiła mieszkańców Małopolski i wywołała zainteresowanie mediów. To chyba dobrze, nieprawdaż?
O wydarzeniu pisali m.in. w Gazecie Wyborczej, pokazywano m.in. w TVP Kraków oraz mówili w Radiu Kraków. Zdjęcia z wydarzenia obejrzycie na oficjalnym fanpage'u INTECH PK, a kompletny wykaz medialnych publikacji - w dziale Public Relations.

STARTUJEMY Z DNIEM WYNALAZKÓW

Wraz z INTECH PK rozpoczęliśmy przygotowania do tegorocznej edycji Dnia Wynalazków. Przebiegać będzie ona pod hasłem "#młodzi - patent na start". Do udziału zaprosimy młodych wynalazków, naukowców, studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Krakowskiej. To już trzeci rok z rzędu, gdy mamy przyjemność współkoordynować największą na Politechnice Krakowskiej imprezę przybliżającą nowatorskie i innowacyjne pomysły powstające na tej uczelni. Więcej informacji o Dniu Wynalazków można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia.

rgbpng

ANG DOŁĄCZA DO KLIENTÓW WIELKIEJ RADOŚCI

Jak wypromować ofertę i usługi jednego z polskich liderów z obszaru wentylacji i klimatyzacji? Od dziś to zadanie, którym będziemy zajmować się na co dzień. A to za sprawą rozpoczętej marketingowej współpracy z ANG, firmy z ponad 20-letnim rynkowym doświadczeniem.
ang_startpng


CZY W 2017 BYŁO NAM DO ŚMIECHU?

Na firmowym blogu podsumowujemy mijający rok: przypominamy nasze marketingowe działania oraz starania PR. Kto chętny, niechaj czyta!


ŻYCZENIA!



MIĘDZYNARODOWA GWIAZDA POŁUDNIA

Znów narobiliśmy niemałego szumu wokół etapowego maratonu MTB Gwiazda Południa. Efektem naszych działań są publikacje PR aż na trzech frontach: angielskim, czeskim i ukraińskim. Zobaczcie sami:
Následuj záři Hvězdy jihu
Маунтінбайк: екстремальні пригоди
Follow the Shine of Star of South: Poland’s MTB Stage Race


WIZYTA STUDYJNA W CZECHACH

Zespół agencji reklamowej Wielka Radość wybrał się wraz z kadrą nauczycieli szkoły Zawód Jeździec do Czech. Byliśmy tam w ramach projektu "Innowacyjne rozwiązania w praktycznej nauce jeździectwa". Wspólnie z innymi jeździeckimi ekspertami przyglądaliśmy się systemowym rozwiązaniom edukacyjnym stosowanym w Czechach i ich sposobom na kształcenie jeźdźców. Wielką Radość szczególnie interesowały zagadnienia marketingowe. O naszych refleksjach przeczytacie tutaj, a kilka zdjęć z wizyt w co ciekawszych miejscach obejrzycie tutaj.


SZKOLENIA NT. PRAW WŁASNOŚCI

Z zaangażowaniem współpracujemy ze środowiskiem akademickim na rzecz promocji wynalazczości i przedsiębiorczości w tym środowisku. By być wiarygodnym partnerem dla naukowców, poszerzamy swoją wiedzę. Przez ostatnie dwa tygodnie uczestniczyliśmy w organizowanym przez Centrum Transferu Technologii Politechniki Krakowskiej szkoleniu "Wycena własności intelektualnej" oraz "Ochrona własności intelektualnej". Kształciliśmy się nt. prawnych aspektów umów związanych z komercjalizacją bezpośrednią (umowy licencji, sprzedaży) i pośrednią (spółki spin-off i spin-out). Pogłębialiśmy także zagadnienia z ochrony własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem procedur międzynarodowych. Tak ekspercka wiedza przydaje się nam przy współpracy z uczelniami wyższymi oraz start-upami.


NAUKOWO

W ramach popularyzacji nauki oraz inicjowania współpracy między wynalazcami a światem biznesu, uczestniczyliśmy ostatnio wraz z zespołem INTECH PK, spółki celowej Politechniki Krakowskiej, w dwóch ważnych, branżowych wydarzeniach: "Life Science Open Space" wydarzenia organizowanego przez Klaster LifeScience Kraków oraz w Europejskim Kongresie MŚP w Katowicach.


DZIEJE SIĘ W FOLWARKU TOPORZYSKO

Uroczo położony Folwark Toporzysko przyciąga swoją bogatą ofertą wydarzeń. Mamy przyjemność pomagać w ich organizacji oraz promocji. Najbliższą imprezą jest Hubertus, później Sylwester z działem, a następnie Hibernatus, czyli najciekawsze zimowe ferie, łączące obóz jeździecki z obozem narciarskim.


WIRTUALNA POLSKA O GWIEŹDZIE POŁUDNIA

W ramach naszych działań PR, prowadzonych dla etapowego maratonu MTB Gwiazda Południa, w serwisie Wirtualna Polska ukazał się artykuł poświęcony tej rowerowej imprezie. Tekst można przeczytać tutaj.


KAMPANIA SPOŁECZNA NA RZECZ WOLNYCH NIEDZIEL

Na naszym blogu prezentujemy przykładową kampanię społeczną, mającą obronić niedziele przed przymusem handlowego obowiązku. Zapraszamy do lektury.


START GWIAZDY POŁUDNIA

Wystartowaliśmy z promocją Gwiazdy Południa 2018. Przygotowana przez nas całoroczna kampania marketingowa będzie prowadzona pod hasłem "Podążaj za blaskiem Gwiazdy Południa". Planujemy dotrzeć do polskich i zagranicznych zawodników, szukających najbardziej emocjonującej etapówki MTB w kraju. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.


NOWY COPYWRITING

Do zakładki "Copywriting" dodaliśmy nowe materiały marketingowe, przygotowane dla Zamana Group na kieleckie targi Bike Expo.


NA MECIE KOLARSKIEGO SEZONU

Od maja wspieraliśmy Cezarego Zamanę w nagłaśnianiu jego kolarskiego cyklu, wiodącego przez najpiękniejsze zakątki Polski. Nie wiedzieliśmy, że nasz kraj może pochwalić się tak zachwycającymi szosami. Dziękujemy za wspólną przygodę i czekamy na przyszłoroczne starty. Krótkie podsumowanie sezonu znajdziecie tutaj.


PUBLIKACJA W "ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ"

W jubileuszowym, setnym numerze "Zarządzanie placówką medyczną", można znaleźć artykuł Przemysława Zielińskiego o wykorzystaniu technologii RFID w szpitalach. Po szczegóły zapraszamy na firmowego Facebooka.


PO TARGACH KIELCE BIKE EXPO 2017

Właśnie wróciliśmy z Kielc, gdzie przez dwa dni wraz z Cezarym Zamaną promowaliśmy najciekawsze w kraju amatorskie maratony MTB i wyścigi szosowe organizowane przez zwycięzcę Tour de Pologne. Wizyta na Kielce Bike Expo pozwoliła też na podpatrzenie najnowszych trendów w branży rowerowej, o czym piszemy na naszym blogu.


UDAŁO SIĘ!

Sukces klienta wywołuje u nas wielki uśmiech. Zebraliśmy przykładowe przedsięwzięcia agencji reklamowej Wielka Radość, które przyniosły marketingowe powodzenie i które napawają nas dumą. Kto może i chce - niech przejrzy, będzie nam miło.


GWIAZDA POŁUDNIA 2017

Rozbudowujemy nasze kolarskie portfolio. Zakończyła się właśnie jedna z najbardziej emocjonujących imprez MTB w tym sezonie, czyli Gwiazda Południa 2017. Mieliśmy przyjemność współtworzyć ją z Cezarym Zamaną od samego początku. Pod Babią Górę udało się nam ściągnąć ponad 200 zawodników z całej Polski oraz zagranicy. Na temat Gwiazdy pisano ponad 80 razy, a na całość wydarzenia pozyskaliśmy dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Jest sukces!


MARKETING NA CZTERECH KOPYTACH

Pierwsza w Polsce szkoła kształcąca w zawodzie jeździec będzie miała pierwszorzędny marketing. I PR. I copywriting. I wizerunek. Już ja o to się postaram w ramach rozpoczętej właśnie współpracy marketingowej ze Średnią Szkołą Zawodową w Toporzysku.


MARKETING DLA ITRIP

Z przyjemnością informuję, że polski producent metromierzy i czytników dla wszelakich pojazdów startujących w najróżniejszych rajdach, firma iTRIP zdecydował się na współpracę ze mną. Start marketingowej kampanii - z piskiem opon. Pierwszym punktem pomiarowym będzie copywriting oraz wzmocnienie sprzedażowego potencjału.


POLSKA MYŚL INŻYNIERYJNA

Do kolejnego filmu wizerunkowego stworzonego przy współpracy z agencją reklamową Wielka Radość dla Smart Technology Group zaprzągłem kultową w pewnych kręgach postać polskiego inżyniera. Kto chciałby obejrzeć "Polską myśl inżynieryjną a'la Smart Technology Group", tego zapraszam tutaj.


GORCE CHAMPION MTB ZA NAMI

Było ciężko. Błoto, deszcz, chłód, mgła. Ale udało się: kolejny rowerowy maraton wypromowany i zrealizowany z sukcesem. Tym razem wszystko odbywało się na stoku Turbacza. Mowa oczywiście o Gorce Champion MTB Otwarte Mistrzostwa Małopolski. Po zdjęcia zapraszam tutaj.


NA TARGACH W LIBANIE

Dla firmy B.I.T. Security Solutions przygotowałem materiały reklamowe, które służyły do promocji podczas pierwszej edycji targów SmartEx Lebanon.


W GORCE!

Sezon rowerowy się rozkręca, a więc przed nami kolejny szczyt do pokonania. Tym razem jest to sam król Gorców, Turbacz. A dokładniej Gorce Champion MTB Otwarte Mistrzostwa Małopolski, które wspólnie z agencją Wielka Radość mam wypromować dla Zamana Group.


ZADANIE DOMOWE

Przede mną i przed Wielką Radością nowe wyzwanie: marketingowe wsparcie dla HomeKONCEPT, czyli biura projektowego oferującego jedne z najnowocześniejszych projektów domów w Polsce, a może i w Europie. Kto nie wierzy, ten już wkrótce przekona się o słuszności tego twierdzenia. Za sprawą oczywiście naszej kampanii marketingowej.


PIEROGI RAZ!

Od dziś możecie mnie spotkać w bielańskiej Pracowni Pierogów Naturalnych - Bazie Smaków. Razem z agencją reklamową Wielka Radość będziemy odpowiadać za wizerunek tego miejsca, a także przekonywać wszystkich warszawiaków, że najlepsze pierogi serwowane są właśnie tam. Zapraszam!


RUSZAMY Z KILOMETRAMI DOBRA

Wraz z agencją reklamową Wielka Radość rozpoczynamy realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej "Kilometry Dobra". Naszym celem będzie zebranie z ponad 50 organizacjami pozarządowymi 70 kilometrów złotówek. Tak jest, 70 kilometrów - łańcuch o takiej długości mają utworzyć zebrane monety.


ZAINSPIRUJ SIĘ POSTAWĄ TWÓRCÓW FILMÓW DLA BBC

Na blogu opublikowałem właśnie przykładowy rozdział najnowszej książki, "17 twarzy marketingowca". Wyjaśniam w nim, dlaczego marketingowiec powinien brać przykład z ludzi odpowiedzialnych za genialne filmy przyrodnicze BBC.


17 TWARZY MARKETINGOWCA: PREMIERA KSIĄŻKI

Stało się! To, co było nieuniknione - nastąpiło! Powstająca w ostatnim czasie książka ujrzała światło dzienne. "17 twarzy marketingowca" to poradnik dla osób, które chcą podnieść swoją skuteczność w brandingu, PR czy copywritingu.
W książce wyjaśniam, dlaczego warto być jak bokser, jak Eminem, a nawet jak Jezus.
Każdy z 17 rozdziałów zawiera także wybrane przeze mnie przykłady reklam i marketingowych działań.
Zachęcam do lektury!

okladka17-1jpg

GŁOŚNIEJ O SMART RFID

Tym razem docieram do branży handlowej: publikacja dla Smart Technology Group w poczytnym portalu WiadomosciHandlowe.pl. Tekst porównujący technologie Bluetooth (beacony) i RFID pod kątem zastosowania ich w shopper marketing. Czyli która z nich lepiej przekona nas do zakupów. Zapraszam do lektury.


DZIEŃ WYNALAZKÓW 2017

3 marca odbyła się kolejna edycja Dnia Wynalazków 2017, którą miałem okazję współkoordynować i promować dla INTECH PK. Dzięki staraniom, wydarzenie było i w Radiu Kraków, i w TVP Kraków, i w Dzienniku Polskim (i to nawet dwa razy), i w Gazecie Wyborczej, i w portalu Krakow.pl. I w jeszcze kilku innych miejscach. Frekwencja dopisała, organizatorzy zadowoleni, całość przebiegła sprawnie. Czegóż chcieć więcej?
dw2017_plakatjpg


PĄCZEK W REKLAMIE

W Tłusty Czwartek na naszym firmowym talerzu, tfu, blogu, serwujemy wpis o pączku w reklamie. Smacznego!


KAMPANIA NA ŚMIERĆ I ŻYCIE

Organizacje pozarządowe z całego kraju walczą o 1%. Przyglądam się ich kampaniom i podpowiadam, co zrobić, by skutecznie zwrócić uwagę polskich podatników i pozyskać dofinansowanie na całoroczną działalność. Kto zainteresowany - ten na bloga.


BEACONY + RFID

Na firmowym blogu możecie przeczytać mój artykuł wyjaśniający, dlaczego beacony muszą współpracować z technologią RFID, by pokazać pełnię swoich możliwości. Zapraszam do lektury.


MIŁOŚĆ DO NOWYCH TECHNOLOGII

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy w Wielkiej Radości grafiki dla Smart Technology Group, które z przymrużeniem oka informują, za co można pokochać technologię RFID. Wszystkie grafiki możecie zobaczyć tutaj.
walentynki-retail2-enjpg


KOMBINUJĘ NA DZIEŃ WYNALAZKÓW

Wraz z zespołem INTECH PK rozpocząłem pracę nad przygotowaniem kolejnej edycji Dnia Wynalazków. To wydarzenie podczas którego będzie można zapoznać się z najciekawszymi, pochodzącymi z całego kraju wynalazkami z obszaru bezpieczeństwa i zdrowia. Będzie można także poznać ich twórców oraz dowiedzieć się, jakie są najskuteczniejsze sposoby wprowadzania swojego innowacyjnego pomysłu na rynek.




NAGŁAŚNIAM Z GŁOSEM

W najnowszym numerze Głosu Beskidzkiego ukazał się wywiad z Cezarym Zamaną, przygotowany w ramach promocji Gwiazdy Południa.
beskidzki_glospng

O NIESŁYSZĄCYCH NA ZAKUPACH

W ramach działalności CSR pomagam Centrum Edukacji i Wsparcia RES-GEST w działalności na rzecz osób niesłyszących. Ostatnio, w ramach wspólnej realizacji projektu dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, przygotowałem dwa teksty, które ukazały się w serwisie GalerieHandlowe.pl:

Centra handlowe z pomocą niesłyszącym klientom

Niesłyszący klienci na zakupach.


I PO SZKOLENIU

Warsztat z potencjału rynkowego projektów technologicznych: ukończony z powodzeniem. Zdobyta wiedza oraz umiejętności przydadzą się przy wprowadzaniu na rynek rozwiązań opracowanych przez wynalazców. Szkolenie zorganizowane przez Investin, który mogę z czystym sumieniem polecić.


MIĘDZYNARODOWA GWIAZDA POŁUDNIA

Z promocją wyścigu MTB Gwiazda Południa, opracowanego w całości przez wybitnego kolarza Cezarego Zamanę, udało się dotrzeć na dwa prestiżowe portale rowerowe: MTB Marathon oraz International Bike Magazin:

a) Discover The Star of South;

b) Face The Star of South.


"PRZEWRÓCIŁO SIĘ" W KSIĘGARNIACH

Jest już dostępna napisana przeze mnie biografia Elektrycznych Gitar "Przewróciło się". Powstawała przy zaangażowaniu wszystkich muzyków zespołu, ich współpracowników oraz całego szeregu ekspertów, którzy podjęli się trudu interpretacji poszczególnych utworów kapeli. Dzięki!


R JAK RFID, R JAK RETAIL

Ukazał się opracowany dla Smart Technology Group raport, w którym opisuję zalety wynikające z wdrożenia technologii RFID przez branżę retailową. Do lektury zapraszam tutaj.


PIERWSZA POLSKA KSIĄŻKA O RFID

Nakładem wydawnictwa PWN ukazała się książka "RFID - od koncepcji do wdrożenia". Miałem przyjemność pracować nad jednym z rozdziałów, poświęconych wdrożeniu przez Smart Technology Group technologii RFID w Exploseum DAG Fabrik Bromberg.


PORADNIK DLA EVENTOWCÓW

Przygotowanie eventu nie należy do najłatwiejszych zadań. Dlatego przygotowałem "Praktyczny przewodnik po świecie imprez i wydarzeń", w którym dzielę się swoimi kilkuletnimi doświadczeniami w tym obszarze.




NAGŁÓWEK 1