Marketing. Social media. Copywriting. PR. Eventy.
  • Home Page
  • Oferta
  • Aktualności
  • Copywriting
  • Public Relations
  • Filmy reklamowe
  • Klienci
  • Moja historia
  • Kontakt
  • Blog marketingowy
  • Media społecznościowe
  • Rekomendacje i sukcesy
  • Druk materiałów

Content marketing: czy AI pokona copywriterów?

Kto kogo? Czy sztuczna inteligencja w bezpośrednim pojedynku jest w stanie pokonać copywriterów? Czy treści dostarczane przez AI są i będą lepsze od contentu zapewnianego przez ludzi? O tym właśnie piszemy w naszym najnowszym marketingowym tekście.

Czytaj Więcej

26 cze 2023

Sztuczna inteligencja dla marketingu: kiedy tak, a kiedy niekoniecznie?

Tekst o wykorzystaniu AI w marketingu nie powstał na zamówienie u ChatGPT. Jest on od A do Z efektem ludzkiej pracy, ze wszystkimi jej zaletami oraz niedoskonałościami. Do jakich wniosków udało się nam dojść?

Czytaj Więcej

15 cze 2023

Już nie influencerzy, a deinfluencerzy: czy dochodzi do zamiany ról w mediach społecznościowych?

Czujecie znużenie tematem influencerów? To może zainteresuje Was nowy trend w social media: deinfluencing.

Czytaj Więcej

13 cze 2023

Jak tworzyć lepszy content dla B2B, czyli dlaczego lepiej pisać pod użytkownika, a nie pod SEO

Jak sprawić, by odbiorcy naszych tekstów miały poczucie, że czytają coś wartościowego i przydatnego, a przy tym dobrze podanego?

Czytaj Więcej

5 cze 2023

Pomagamy Ukrainie – chwalić się czy nie? Robić z tego PR czy pozostać w medialnym cieniu?

Czy z pomaganie Ukrainie warto robić PR? Kiedy wolno, a kiedy lepiej wstrzymać się z informowaniem o swoim firmowym wsparciu dla Ukrainy?

Czytaj Więcej

14 mar 2022

Jak tworzyć perfekcyjny content marketing?

Przestrzegając tych kilku zasad sprawisz, że Twój content marketing zyska na jakości. Zyska znacząco.

Czytaj Więcej

7 mar 2022

Oto dlaczego zawsze wydajesz w Ikea więcej niż planujesz: marketing w szwedzkiej wersji

Zastanawiasz się, skąd biorą się tak wysokie kwoty na Twoim paragonie z Ikea? Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jakie triki stosuje Ikea, aby przekonać Cię do dużych zakupów.

Czytaj Więcej

28 lut 2022

Content marketing: trendy na 2022 rok. O autorskich badaniach i angażujących treściach

Aby Twój content marketing wyróżniał się jakością i trafiał do odbiorcy, proponujemy wzbogacić go o autorskie badania oraz interaktywne treści. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego poradnika.

Czytaj Więcej

24 lut 2022

Content marketing: trendy na 2022. O ekspertyzie i wartościach.

Dlaczego przy tworzeniu treści w content marketing eksperckość przebija słowa kluczowe, a eksponowanie wartości jest lepsze od dostarczania słabej jakości e-booków?

Czytaj Więcej

16 lut 2022

Przemysł 4.0 na kozetce, czyli jak w świecie technologii stosować emocje w marketingu?

Marketing nie może obejść się bez emocji. Ale na jakie emocje postawić ma marketingowiec pracujący w startupie, który swoją ofertę kieruje do zrobotyzowanego i zautomatyzowanego Przemysłu 4.0?

Czytaj Więcej

15 lut 2022
Starsze

Media społecznościowe

Linkedin Facebook Youtube
Polityka prywatności Wielkiej Radości Polityka cookie Wielkiej Radości