Marketing. Social media. Copywriting. PR. Eventy.
  • Home Page
  • Oferta
  • Aktualności
  • Copywriting
  • Public Relations
  • Filmy reklamowe
  • Klienci
  • Moja historia
  • Kontakt
  • Blog marketingowy
  • Media społecznościowe
  • Rekomendacje i sukcesy
  • Druk materiałów

Pomagamy Ukrainie – chwalić się czy nie? Robić z tego PR czy pozostać w medialnym cieniu?

Czy z pomaganie Ukrainie warto robić PR? Kiedy wolno, a kiedy lepiej wstrzymać się z informowaniem o swoim firmowym wsparciu dla Ukrainy?

Czytaj Więcej

14 mar 2022

Jak tworzyć perfekcyjny content marketing?

Przestrzegając tych kilku zasad sprawisz, że Twój content marketing zyska na jakości. Zyska znacząco.

Czytaj Więcej

7 mar 2022

Oto dlaczego zawsze wydajesz w Ikea więcej niż planujesz: marketing w szwedzkiej wersji

Zastanawiasz się, skąd biorą się tak wysokie kwoty na Twoim paragonie z Ikea? Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jakie triki stosuje Ikea, aby przekonać Cię do dużych zakupów.

Czytaj Więcej

28 lut 2022

Content marketing: trendy na 2022 rok. O autorskich badaniach i angażujących treściach

Aby Twój content marketing wyróżniał się jakością i trafiał do odbiorcy, proponujemy wzbogacić go o autorskie badania oraz interaktywne treści. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego poradnika.

Czytaj Więcej

24 lut 2022

Content marketing: trendy na 2022. O ekspertyzie i wartościach.

Dlaczego przy tworzeniu treści w content marketing eksperckość przebija słowa kluczowe, a eksponowanie wartości jest lepsze od dostarczania słabej jakości e-booków?

Czytaj Więcej

16 lut 2022

Przemysł 4.0 na kozetce, czyli jak w świecie technologii stosować emocje w marketingu?

Marketing nie może obejść się bez emocji. Ale na jakie emocje postawić ma marketingowiec pracujący w startupie, który swoją ofertę kieruje do zrobotyzowanego i zautomatyzowanego Przemysłu 4.0?

Czytaj Więcej

15 lut 2022

Case study: jak wykorzystać je na potrzeby marketingu?

Napisanie dobrego case study zajmuje sporo czasu. I wysiłku. Jeśli więc już decydujemy się na to, zróbmy wszystko, aby było ono jak najlepsze. Jak to zrobić? Przeczytajcie mój tekst.

Czytaj Więcej

15 lut 2022

Jak dobrze wykorzystać explainer video w marketingu swojej firmy?

Explainer video ma wiele zastosowań w marketingu. Może pomóc Ci w pozyskaniu klientów. Zwiększy ich satysfakcję ze współpracy z Tobą. Wzmocni Twój rynkowy wizerunek. Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jak wykorzystać explainer video.

Czytaj Więcej

3 lut 2022

Pohamuj swój (marketingowy) entuzjazm

W tekście przygotowanym na potrzeby "Industrialnej Akademii KPT ScaleUP dla startupów" zajmuję się szkodami, jakie może wyrządzić zbyt wielki marketingowy entuzjazm.

Czytaj Więcej

31 sty 2022

Dlaczego warto zatrudnić ninja marketingowca –takiego, co to potrafi pozostać w cieniu?

Jeśli już zatrudniamy kogoś do marketingu, postarajmy się o postać z cechami ninja. Dlaczego?

Czytaj Więcej

30 gru 2021
Starsze

Media społecznościowe

Linkedin Facebook Youtube
Polityka prywatności Wielkiej Radości Polityka cookie Wielkiej Radości