O mojej wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu najgłośniej mówią zrealizowane do tej pory projekty, przeprowadzone kampanie i klienci, którzy zdecydowali się na współpracę ze mną. Przyjrzyj się, dla kogo miałem już przyjemność przygotowywać działania marketingowe i na czym one polegały.

Smart Technology Group

    Producent produktów wykorzystujących bezprzewodowe technologie i projektant zaawansowanych systemów RFID.

    Firma z wielkimi ambicjami - mimo że siedzibę miała w zwykłym bloku w jednej z krakowskich dzielnic, to stworzony wizerunek i działania PR sprawiły, że traktowano nas jako firmę globalną, dorównującą rozmiarom oraz wpływom rynkowych liderów, kilkakrotnie większych oraz bogatszych od Smart Technology Group.

    Zakres obowiązków:

    • stworzenie i realizacja strategii marketingowej
    • nadzór nad budżetem marketingowym
    • przygotowanie i realizacja mediaplanu
    • copywriting (PL i ENG) do wszystkich materiałów reklamowych (broszury, foldery)
    • przygotowywanie tekstów PR (PL i ENG)
    • przygotowanie treści na stronę www i do firmowego bloga (PL i ENG)
    • przygotowywanie filmów instruktażowych i reklamowych (PL i ENG)
    • przygotowywanie prezentacji multimedialnych (PL i ENG)
    • prowadzenie firmowych kont na LinkedIn, YouTube oraz Twitterze (ENG)

    Mooney.pl

    Internetowy skup o najszerszym w Polsce zasięgu działania.
    Nowatorski pomysł w kraju, którego funkcjonowanie oparliśmy na przyjacielskim, bezpośrednim podejściu do klienta.

    Zakres obowiązków:


    INTECH PK

    Spółka celowa Politechniki Krakowskiej, zajmująca się komercjalizacją akademickiej przedsiębiorczości, wspierająca start-upy i ułatwiająca współpracę między biznesem a nauką.
    Kluczem do sukcesu dla INTECH PK było oparcie wizerunku marketingowego o eksperckość zespołu, ale również ich życzliwe, ludzkie i bezpośrednie nastawienie do swoich partnerów. Tak promując tę spółkę, udało się nam szybciej i skuteczniej przełamywać bariery oraz zachęcać naukowców do współpracy z INTECH PK.

    Zakres obowiązków:

    • stworzenie i realizacja strategii marketingowej
    • przygotowywanie i publikacja tekstów PR
    • nawiązywanie partnerstw z biznesem i nauką
    • zarządzanie wydarzeniami: konceptualizacja, organizacja i koordynacja naukowo-biznesowych eventów
    • prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook oraz LinkedIn
    • copywriting do materiałów reklamowych

    Zamana Group

    Prowadzona przez Cezarego Zamanę firmę, zajmująca się organizacją największych i najciekawszych w Polsce wyścigów rowerowych.
    Zaczęliśmy od promocji Gwiazdy Południa, którą mieliśmy wprowadzić na rynek małopolskich maratonów. Po czym poszło nam tak dobrze, że zostaliśmy na kolejny rok, a później przydzielono nam jeszcze inne sportowe imprezy spod szyldu Cezarego Zamany - w tym największy cykl maratonów MTB dla amatorów (czyli Mazovia MTB Marathon) oraz wyścigów kolarskich (Road Tour). Zajmujemy się też PR dla całej Zamana Group.

    Zakres obowiązków:

    • promocja Mazovia MTB Marathon
    • promocja Road Tour
    • PR dla Zamana Group
    • promocja i organizacja Gwiazdy Południa – nowego etapowego wyścigu MTB
    • zarządzanie marką Gwiazdy Południa
    • promocja i organizacja Gorce Champion MTB
    • pozyskiwanie krajowych i zagranicznych patronów, partnerów i sponsorów
    • współorganizacja wyścigów
    • obsługa fan page na Facebooku

    Szkoła Zawodowa w Toporzysku

    To pierwsza polska szkoła kształcąca w zawodzie jeździec, w której 3-letni program zajęć został opracowany przez uznanych instruktorów jeździectwa oraz trenerów.
    Najważniejsze jest  tak efektywne i skuteczne promowanie szkoły przez cały rok, aby przez te kilkanaście dni rekrutacji do szkoły zachęcić do zapisów jak największą liczbę uczniów. Stawiamy na naturalny przekaz z koniem w roli tytułowej.

    Zakres obowiązków:

    • promocyjna kampania rekrutacji do szkoły
    • pozyskiwanie zewnętrznego dofinansowania na działalność szkoły
    • tworzenie materiałów reklamowych
    • zarządzanie medialnym wizerunkiem placówki


    Folwark Toporzysko

    Ośrodek wypoczynkowo-jeździecki, oferujący bogate możliwości aktywnego spędzenia czasu, a także podnoszenia jeździeckich umiejętności na każdym poziomie.

    Już sama lokalizacja tego miejsca jest wyborną inspiracją, że nie wspomniemy o jego genius loci. Czerpiemy z niego garściami i przekaz marketingowy mamy gotowy.
    Zakres obowiązków:

    • przygotowanie contentu i zarządzanie stroną internetową
    • prowadzenie mediów społecznościowych
    • pozyskiwanie klientów
    • organizacja i promocja imprez organizowanych w Folwarku (sylwester, ferie zimowe, obozy letnie, wydarzenia jeździeckie)

    ANG Wentylacja 

    Jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.

    Głównym zadaniem jest ocieplenie wizerunku firmy i zmniejszenie dystansu między nią a jej klientami.
    Zakres obowiązków:

    • przygotowanie tekstów na stronę internetową
    • promowanie oferty handlowej
    • tworzenie opisów produktowych
    • pozycjonowanie strony
    • wsparcie działu sprzedaży oraz zakupów

    Galeria Bocheńska

    Centrum handlowe urządzone wg autorskiego konceptu właścicieli, wyróżniające się wygodą, szeroką ofertą modową oraz pierwszymi w regionie delikatesami.

    Zakres obowiązków:

    • stworzenie marki Galerii Bocheńskiej
    • wprowadzenie Galerii Bocheńskiej na rynek – opracowanie i realizacja kampanii otwarcia
    • koordynacja otwarcia Galerii Bocheńskiej
    • opracowanie i copywriting do materiałów reklamowych

    Husarska Design Studio

    Studio projektowe realizujące zlecenia przede wszystkim w obszarze mebli, akcesoriów sportowych, projektowania wnętrz oraz rehabilitacji.

    Zakres obowiązków:

    • zarządzanie wizerunkiem marki
    • przygotowywanie i publikacja tekstów PR
    • prowadzenie fan page na Facebooku
    • kontakty z dziennikarzami i inicjowanie współpracy
    • wysyłka not prasowych
    • redakcja wywiadów, wypowiedzi

    MAX-FLIZ

    Jeden z największych sklepów oferujących armaturę, wyposażenie łazienek, lampy i meble.

    Zakres obowiązków:

    • przygotowanie marketingowego contentu na stronę internetową
    • copywriting produktowy

    AyeAye Labs

    Krakowski start-up oferujący HotRod Henry – drukarkę 3D wyróżniającą się nie tylko designem, ale przede wszystkim znakomitymi właściwościami druku.

    Zakres obowiązków:


    VoicePIN

    Start-up zajmujący się wykorzystaniem biometrii w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa oraz komfortu korzystania z usług bankowych, telefonicznych czy kontroli dostępu.

    Zakres obowiązków:

    • stworzenie marki VoicePIN
    • przygotowanie i realizacji strategii marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego oraz rosyjskiego
    • wprowadzenie marki VoicePIN na rynek
    • copywriting do materiałów reklamowych

    Centrum Edukacji i Wsparcia RES-GEST

    Pozarządowa organizacja, wspierająca osoby niesłyszące i prowadząca najpopularniejszą polską telewizję internetową dla głuchych.

    Zakres obowiązków:

    • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie bieżącej działalności oraz na konkretne projekty
    • wsparcie przy kampanii 1% dla organizacji pożytku publicznego
    • zwiększanie społecznej świadomości na trudności, z jakimi zmagają się osoby niesłyszące

    Baza Smaków - Pracownia Pierogów Naturalnych

    Warszawska pierogarnia, słynąca ze swoich kreatywnych i zaskakujących połączeń smaków.
    Zakres obowiązków:


    HomeKONCEPT
    Biuro projektowe, oferujące jedne z najnowocześniejszych w kraju projekty domów jednorodzinnych oraz osiedli.
    Zakres obowiązków:

    • przygotowanie strategii marketingowej
    • przygotowanie copywritingu
    • tworzenie contentu na stronę internetową


    Kilometry Dobra

    Ogólnopolska kampania społeczna, służąca pobiciu rekordu świata w dobroci i zebraniu 70 kilometrów złotówek.
    Zakres obowiązków:

    • pozyskanie medialnych patronatów
    • prowadzenie strategii PR
    • kontakt z organizacjami pozarządowymi


    Prime Time PR

    Krakowska agencja reklamowa.

    Zakres obowiązków:


    Firma Reklamowa Kuc

    Agencja reklamowa specjalizująca się w obsłudze marketingowej, PR oraz eventowej polskich centrów handlowych, w której rozpoczynałem swoją pracę w obszarze marketingu.

    copywriter

    • pełne spektrum działalności reklamowej: outdoor, ATL, BTL, prasa, radio, media społecznościowe, animacje, magazyny life stylowe, druki okolicznościowe, ulotki, prospekty, katalogi reklamowe, foldery biznesowe;
    • zarządzanie Fan Pages na Facebooku;
    • przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych (w tym także w jęz. angielskim);
    • obsługiwani klienci: największe w Polsce centra handlowe: Bonarka City Center (Kraków), Galeria Echo (Kielce), Poznań City Center, C.H. FORUM Gliwice, Mazovia Płock, Arkady Wrocławskie i in.; deweloperzy.

    PR manager

    • rzecznik prasowy Bonarka City Center;
    • bieżąca komunikacja z mediami;
    • dbanie o pożądany wizerunek wśród klientów;
    • artykuły sponsorowane;
    • nawiązywanie partnerstw z lokalnymi podmiotami (samorząd, fundacje, stowarzyszenia);

    strateg

    • tworzenie strategii reklamowych, wizerunkowych i komunikacyjnych dla największych w Polsce centrów handlowych;
    • akcje prosprzedażowe:
    • systemy loteryjne z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi multimedialnych (KLIKomaty, Rabatomaty)
    • pomiar efektywności (wzrost obrotów najemców, monitorowanie liczby uczestników)

    event manager

    • rodzaje organizowanych eventów: wizerunkowe, charytatywne, modowe, muzyczne;
    • opracowywanie koncepcji i kosztorysowanie eventów, prezentacja i akceptacja idei u klienta, kontakty i nadzór nad podwykonawcami, zarządzanie budżetem, analiza i zapobieganie ryzyka,
    • współpraca ze znanymi osobami: Małgorzata Socha, Małgorzata Kożuchowska, Magdalena Różczka, Agnieszka Cegielska, Piotr Gąsowski, Marcin Tyszka, Marcin Prokop, Olivier Janiak, Rafał Cieszyński;
    • zorganizowane koncerty w centrach handlowych: Ewy Farnej, Ani Wyszkoni, Justyny Steczkowskiej, Andrzeja Piasecznego, Tomasza Karolaka, zespołu Feel, kabaretu Grupa Rafała Kmity
    • wprowadzenie na rynek centrów handlowych trzech autorskich, nierealizowanych nigdy wcześniej pomysłów: modowej bitwy, fotograficznego pojedynku oraz perfumeryjnych warsztatów;
    • zrealizowanie pierwszego w Polsce wydarzenia augmented reality we współpracy z BBC;
    • zorganizowanie pierwszego w Krakowie koncertu Ewy Farnej oraz Tomasza Karolaka;
    • zebranie ponad 80 000 PLN podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Bonarce.

    Wybrane zrealizowane eventy w FR KUC: