O mojej wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu najgłośniej mówią zrealizowane do tej pory projekty, przeprowadzone kampanie i klienci, którzy zdecydowali się na współpracę ze mną. Przyjrzyj się, dla kogo miałem już przyjemność przygotowywać działania marketingowe i na czym one polegały.
Producent produktów wykorzystujących bezprzewodowe technologie i projektant zaawansowanych systemów RFID.
Firma z wielkimi ambicjami - mimo że siedzibę miała w zwykłym bloku w jednej z krakowskich dzielnic, to stworzony wizerunek i działania PR sprawiły, że traktowano nas jako firmę globalną, dorównującą rozmiarom oraz wpływom rynkowych liderów, kilkakrotnie większych oraz bogatszych od Smart Technology Group.
Zakres obowiązków:
- stworzenie i realizacja strategii marketingowej
- nadzór nad budżetem marketingowym
- przygotowanie i realizacja mediaplanu
- copywriting (PL i ENG) do wszystkich materiałów reklamowych (broszury, foldery)
- przygotowywanie tekstów PR (PL i ENG)
- przygotowanie treści na stronę www i do firmowego bloga (PL i ENG)
- przygotowywanie filmów instruktażowych i reklamowych (PL i ENG)
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych (PL i ENG)
- prowadzenie firmowych kont na LinkedIn, YouTube oraz Twitterze (ENG)
Internetowy skup o najszerszym w Polsce zasięgu działania.
Nowatorski pomysł w kraju, którego funkcjonowanie oparliśmy na przyjacielskim, bezpośrednim podejściu do klienta.
Zakres obowiązków:
- stworzenie i realizacja strategii marketingowej
- nadzór nad budżetem marketingowym
- przygotowanie i realizacja mediaplanu
- przygotowanie treści na stronę www
- współpraca z blogosferą
- prowadzenie firmowego bloga
- prowadzenie fan page na Facebooku
Spółka celowa Politechniki Krakowskiej, zajmująca się komercjalizacją akademickiej przedsiębiorczości, wspierająca start-upy i ułatwiająca współpracę między biznesem a nauką.
Kluczem do sukcesu dla INTECH PK było oparcie wizerunku marketingowego o eksperckość zespołu, ale również ich życzliwe, ludzkie i bezpośrednie nastawienie do swoich partnerów. Tak promując tę spółkę, udało się nam szybciej i skuteczniej przełamywać bariery oraz zachęcać naukowców do współpracy z INTECH PK.
Zakres obowiązków:
- stworzenie i realizacja strategii marketingowej
- przygotowywanie i publikacja tekstów PR
- nawiązywanie partnerstw z biznesem i nauką
- zarządzanie wydarzeniami: konceptualizacja, organizacja i koordynacja naukowo-biznesowych eventów
- prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook oraz LinkedIn
- copywriting do materiałów reklamowych
Prowadzona przez Cezarego Zamanę firmę, zajmująca się organizacją największych i najciekawszych w Polsce wyścigów rowerowych.
Zaczęliśmy od promocji Gwiazdy Południa, którą mieliśmy wprowadzić na rynek małopolskich maratonów. Po czym poszło nam tak dobrze, że zostaliśmy na kolejny rok, a później przydzielono nam jeszcze inne sportowe imprezy spod szyldu Cezarego Zamany - w tym największy cykl maratonów MTB dla amatorów (czyli Mazovia MTB Marathon) oraz wyścigów kolarskich (Road Tour). Zajmujemy się też PR dla całej Zamana Group.
Zakres obowiązków:
- promocja Mazovia MTB Marathon
- promocja Road Tour
- PR dla Zamana Group
- promocja i organizacja Gwiazdy Południa – nowego etapowego wyścigu MTB
- zarządzanie marką Gwiazdy Południa
- promocja i organizacja Gorce Champion MTB
- pozyskiwanie krajowych i zagranicznych patronów, partnerów i sponsorów
- współorganizacja wyścigów
- obsługa fan page na Facebooku
To pierwsza polska szkoła kształcąca w zawodzie jeździec, w której 3-letni program zajęć został opracowany przez uznanych instruktorów jeździectwa oraz trenerów.
Najważniejsze jest tak efektywne i skuteczne promowanie szkoły przez cały rok, aby przez te kilkanaście dni rekrutacji do szkoły zachęcić do zapisów jak największą liczbę uczniów. Stawiamy na naturalny przekaz z koniem w roli tytułowej.
Zakres obowiązków:
- promocyjna kampania rekrutacji do szkoły
- pozyskiwanie zewnętrznego dofinansowania na działalność szkoły
- tworzenie materiałów reklamowych
- zarządzanie medialnym wizerunkiem placówki
Ośrodek wypoczynkowo-jeździecki, oferujący bogate możliwości aktywnego spędzenia czasu, a także podnoszenia jeździeckich umiejętności na każdym poziomie.
Już sama lokalizacja tego miejsca jest wyborną inspiracją, że nie wspomniemy o jego genius loci. Czerpiemy z niego garściami i przekaz marketingowy mamy gotowy.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie contentu i zarządzanie stroną internetową
- prowadzenie mediów społecznościowych
- pozyskiwanie klientów
- organizacja i promocja imprez organizowanych w Folwarku (sylwester, ferie zimowe, obozy letnie, wydarzenia jeździeckie)
Jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
Głównym zadaniem jest ocieplenie wizerunku firmy i zmniejszenie dystansu między nią a jej klientami.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie tekstów na stronę internetową
- promowanie oferty handlowej
- tworzenie opisów produktowych
- pozycjonowanie strony
- wsparcie działu sprzedaży oraz zakupów
Centrum handlowe urządzone wg autorskiego konceptu właścicieli, wyróżniające się wygodą, szeroką ofertą modową oraz pierwszymi w regionie delikatesami.
Zakres obowiązków:
- stworzenie marki Galerii Bocheńskiej
- wprowadzenie Galerii Bocheńskiej na rynek – opracowanie i realizacja kampanii otwarcia
- koordynacja otwarcia Galerii Bocheńskiej
- opracowanie i copywriting do materiałów reklamowych
Studio projektowe realizujące zlecenia przede wszystkim w obszarze mebli, akcesoriów sportowych, projektowania wnętrz oraz rehabilitacji.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie wizerunkiem marki
- przygotowywanie i publikacja tekstów PR
- prowadzenie fan page na Facebooku
- kontakty z dziennikarzami i inicjowanie współpracy
- wysyłka not prasowych
- redakcja wywiadów, wypowiedzi
Jeden z największych sklepów oferujących armaturę, wyposażenie łazienek, lampy i meble.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie marketingowego contentu na stronę internetową
- copywriting produktowy
Krakowski start-up oferujący HotRod Henry – drukarkę 3D wyróżniającą się nie tylko designem, ale przede wszystkim znakomitymi właściwościami druku.
Zakres obowiązków:
- realizacja kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze
- opracowanie koncepcji kampanii
- copywriting wszystkich materiałów reklamowych
- scenariusz i reżyseria filmu reklamowego
Start-up zajmujący się wykorzystaniem biometrii w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa oraz komfortu korzystania z usług bankowych, telefonicznych czy kontroli dostępu.
Zakres obowiązków:
- stworzenie marki VoicePIN
- przygotowanie i realizacji strategii marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego oraz rosyjskiego
- wprowadzenie marki VoicePIN na rynek
- copywriting do materiałów reklamowych
Centrum Edukacji i Wsparcia RES-GEST
Pozarządowa organizacja, wspierająca osoby niesłyszące i prowadząca najpopularniejszą polską telewizję internetową dla głuchych.
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie bieżącej działalności oraz na konkretne projekty
- wsparcie przy kampanii 1% dla organizacji pożytku publicznego
- zwiększanie społecznej świadomości na trudności, z jakimi zmagają się osoby niesłyszące
Baza Smaków - Pracownia Pierogów Naturalnych
Warszawska pierogarnia, słynąca ze swoich kreatywnych i zaskakujących połączeń smaków.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie fan pagem na Facebooku
- przygotowywanie ofert B2B
- prowadzenie bloga
- kontakt z lokalnymi partnerami
HomeKONCEPT
Biuro projektowe, oferujące jedne z najnowocześniejszych w kraju projekty domów jednorodzinnych oraz osiedli.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie strategii marketingowej
- przygotowanie copywritingu
- tworzenie contentu na stronę internetową
Ogólnopolska kampania społeczna, służąca pobiciu rekordu świata w dobroci i zebraniu 70 kilometrów złotówek.
Zakres obowiązków:
- pozyskanie medialnych patronatów
- prowadzenie strategii PR
- kontakt z organizacjami pozarządowymi
Krakowska agencja reklamowa.
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie strategii marketingowych;
- copywriting;
- pisanie eksperckich tekstów budujących pożądany wizerunek klienta;
- bieżący kontakt z klientami, przygotowywanie ofert przetargowych, kosztorysowanie działań;
- zarządzanie zespołem marketingowym;
- obsługiwani klienci: Disiro, Kancelaria Doradztwa Biznesowego Tobolewscy, Najbar, Coniraya, Dziecięce Centrum Handlowe Entliczek, deweloperzy: IMS, Start.
Firma Reklamowa Kuc
Agencja reklamowa specjalizująca się w obsłudze marketingowej, PR oraz eventowej polskich centrów handlowych, w której rozpoczynałem swoją pracę w obszarze marketingu.
copywriter
- pełne spektrum działalności reklamowej: outdoor, ATL, BTL, prasa, radio, media społecznościowe, animacje, magazyny life stylowe, druki okolicznościowe, ulotki, prospekty, katalogi reklamowe, foldery biznesowe;
- zarządzanie Fan Pages na Facebooku;
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych (w tym także w jęz. angielskim);
- obsługiwani klienci: największe w Polsce centra handlowe: Bonarka City Center (Kraków), Galeria Echo (Kielce), Poznań City Center, C.H. FORUM Gliwice, Mazovia Płock, Arkady Wrocławskie i in.; deweloperzy.
PR manager
- rzecznik prasowy Bonarka City Center;
- bieżąca komunikacja z mediami;
- dbanie o pożądany wizerunek wśród klientów;
- artykuły sponsorowane;
- nawiązywanie partnerstw z lokalnymi podmiotami (samorząd, fundacje, stowarzyszenia);
strateg
- tworzenie strategii reklamowych, wizerunkowych i komunikacyjnych dla największych w Polsce centrów handlowych;
- akcje prosprzedażowe:
- systemy loteryjne z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi multimedialnych (KLIKomaty, Rabatomaty)
- pomiar efektywności (wzrost obrotów najemców, monitorowanie liczby uczestników)
event manager
- rodzaje organizowanych eventów: wizerunkowe, charytatywne, modowe, muzyczne;
- opracowywanie koncepcji i kosztorysowanie eventów, prezentacja i akceptacja idei u klienta, kontakty i nadzór nad podwykonawcami, zarządzanie budżetem, analiza i zapobieganie ryzyka,
- współpraca ze znanymi osobami: Małgorzata Socha, Małgorzata Kożuchowska, Magdalena Różczka, Agnieszka Cegielska, Piotr Gąsowski, Marcin Tyszka, Marcin Prokop, Olivier Janiak, Rafał Cieszyński;
- zorganizowane koncerty w centrach handlowych: Ewy Farnej, Ani Wyszkoni, Justyny Steczkowskiej, Andrzeja Piasecznego, Tomasza Karolaka, zespołu Feel, kabaretu Grupa Rafała Kmity
- wprowadzenie na rynek centrów handlowych trzech autorskich, nierealizowanych nigdy wcześniej pomysłów: modowej bitwy, fotograficznego pojedynku oraz perfumeryjnych warsztatów;
- zrealizowanie pierwszego w Polsce wydarzenia augmented reality we współpracy z BBC;
- zorganizowanie pierwszego w Krakowie koncertu Ewy Farnej oraz Tomasza Karolaka;
- zebranie ponad 80 000 PLN podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Bonarce.
Wybrane zrealizowane eventy w FR KUC:
- Bitwa na Trendy w FORUM Gliwice
- Bitwa na trendy w Bonarka City Center
- Koncert Ewy Farnej w Bonarka City Center
- Parada brazylijska w Gliwicach